Internationale ICF conferentie

Foto Pixabay

Het is al eerder aangekondigd: op 15 mei 2020 organiseren ICF Netherlands, Hogan Assessments en de Rotterdam School of Management samen een internationale conferentie. Hieraan gaat op de 14e ’s avonds voor wie wil een ‘pre-conference dinner’ vooraf.

Het thema van de conferentie zal zijn: “Be a force of positive change – help leaders shape the future”.

Alle geïnteresseerden zijn uiteraard welkom. Specifiek richten we ons op coaches, HR en L&D professionals. We hopen natuurlijk veel van onze leden, maar ook ICF coaches van andere chapters en niet ICF coaches te ontvangen. Het is een geweldige gelegenheid om collega’s in ruime zin te ontmoeten. Bovendien zal een dergelijk event aan de naamsbekendheid van ICF in Nederland bijdragen.

Er zullen enkele keynote speakers zijn die de impact van coaching op hun organisaties en hun leiders in beeld brengen. En een diversiteit aan break-out sessies met specifieke thema’s en interactieve werkvormen geeft volop mogelijkheid tot verdieping.

Programma, kosten, aanmeldingslink etc. zullen later bekend worden gemaakt. De locatie is de Woudestein Campus van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Zorg dat je erbij bent!