Word een coach

Coaching gaat over mensen helpen positieve veranderingen te realiseren. Dus hoe meer mensen met coaching in aanraking komen, hoe positiever de wereld kan zijn. Als het helpen van mensen om hun volledige potentieel te verwerkelijken iets is waar jij geïnteresseerd in bent, klik dan op ‘Bezoek becomea.coach’ voor meer informatie.

ICF Netherlands stelt zich neutraal op en beveelt geen specifieke coachopleidingen aan. Om een passende opleiding te vinden, bezoek de Training Program Search Service (TPSS) van ICF Global waar je diverse criteria kunt selecteren, zoals programma type, taal en locatie. Voor uitleg over de geaccrediteerde programma’s die je kunt kiezen: ACTP, ACSTH en/of CCE,  zie vraag 2 van onze Vragen en Antwoorden bij Certificatie.

Of ga naar de Event Calendar van ICF Global. Je kunt daar bij ‘Categories’ o.a. ACTP, ACSTH of CCE Provider Events selecteren.

***Wij werken aan onze website***

Kom regelmatig even langs en zie hoe onze content groeit

Wil je een coach worden?

Become a coach

Coaching is all about helping people make positive changes. So the more people coaching touches, the more positive the world can be. If helping people reach their full potential is something you’re interested in, click on ‘Visit becomea.coach’ to find out more.

ICF Netherlands has a neutral position and does not recommend specific coaching courses. To find suitable training, visit the ICF Global Training Program Search Service (TPSS), where you can select various criteria, such as program type, language and location. For an explanation of the accredited programs you can choose: ACTP, ACSTH and / or CCE, see question 2 of our Questions and Answers section.

Or go to the Event Calendar of ICF Global. Under 'Categories' you can select ACTP, ACSTH or CCE Provider Events.

***Wij are working on our website***

Visit us regularly and see how our content grows

Do you want to become a coach?

ICF NETHERLANDS HOUDT JE OP DE HOOGTE
ICF NETHERLANDS NEWSLETTER

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief! / Sign up for our Newsletter!