Word een coach

Coaching gaat over mensen helpen positieve veranderingen te realiseren. Dus hoe meer mensen met coaching in aanraking komen, hoe positiever de wereld kan zijn. Als het helpen van mensen om hun volledige potentieel te verwerkelijken iets is waar jij geïnteresseerd in bent, klik dan op ‘Bezoek becomea.coach’ voor meer informatie.

ICF Netherlands stelt zich neutraal op en beveelt geen specifieke coachopleidingen aan. We werken hard aan een overzicht van alle in Nederland gevestigde coachopleidingen. Binnenkort zal deze hier op de nieuwe website te vinden zijn.

Bezoek de Training Program Search Service (TPSS) van ICF International waar je criteria kunt selecteren om een passende opleiding te vinden.

Of ga naar de Event Calendar van ICF International. Je kunt daar bij ‘Categories’ o.a. ACTP, ACSTH of CCE Provider Events selecteren.

***Wij werken aan onze website***

Kom regelmatig even langs en zie hoe onze content groeit

Wil je een coach worden?

Become a coach

Coaching is all about helping people make positive changes. So the more people coaching touches, the more positive the world can be. If helping people reach their full potential is something you’re interested in, click on ‘Visit becomea.coach’ to find out more.

ICF Netherlands has a neutral position and does not recommend specific coaching courses. We are working hard on an overview of all coaching training available located in the Netherlands. It will soon be available here on the new website.

Visit the ICF International Training Program Search Service (TPSS) where you can select criteria to find a suitable training.

Or go to the Event Calendar of ICF International. Under 'Categories' you can select ACTP, ACSTH or CCE Provider Events.

***Wij are working on our website***

Visit us regularly and see how our content grows

Do you want to become a coach?

ICF NETHERLANDS HOUDT JE OP DE HOOGTE ICF Netherlands keeps you up to date

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief! / Sign up for our Newsletter!