netwerkborrel na ALV ICF Nehterlands

Beste ICF Netherlands collega’s, Graag wens ik jullie namens het bestuur een gelukkig, gezond en voorspoedig nieuw jaar. Dat we ons mooie vak maar veel mogen inzetten. Dan dragen we eraan bij dat ook veel andere mensen voor hen zinvolle Lees verder Nieuwjaarsboodschap

Beste wensen 2018! Foto van vuurwerk

Het bestuur van ICF Netherlands wenst je een goed en succesvol 2018! Annemarie van der Meer Hester Hospes Hermione Thomson Ivone Bergsma Het Regional Support Team van ICF doet je de beste wensen toekomen via onderstaande videoboodschap. https://www.youtube.com/watch?v=A318nITRoh4&feature=youtu.be

25 oktober 2017 start de volgende peer to peer coaching ronde in het Nederlands. Dit is een unieke en inspirerende kans om te ervaren hoe collega ICF coaches werken. Door samen te werken leer je elkaars eigen stijl van coachen Lees verder Peer to peer coaching

ICF Germany organiseert 24 en 25 november de jaarlijkse Coachingstag. Met nadruk worden ook wij uitgenodigd. Er zullen ook Engelstalige presentaties zijn. Voor het programma en aanmelding zie: http://www.coachingtag.com/ Hieronder een korte weergave van het programma: “Die Teilnehmer erwartet am Freitag das Lees verder Herzlich willkommen beim Coachingtag 2017!

ICF United Kingdom

Volunteer for our Pro Bono ICF Coaching Initiative presented at Manchester CIPD Event UK ICF Chapter needs you! We would like to ask for your support for an exciting initiative taking place 8 -9 November in Manchester. UK ICF in Lees verder UK ICF CIPD Conference Pro Bono Initiative

25 oktober 2017 start de volgende peer to peer coaching ronde in het Nederlands. Dit is een unieke en inspirerende kans om te ervaren hoe collega ICF coaches werken. Door samen te werken leer je elkaars eigen stijl van coachen Lees verder Peer to Peer coaching

Op 21 juni jl. vond de workshop ‘De 11 competenties van ICF‘ plaats bij de RINO in Amsterdam. De workshop werd geleid door Annemarie van der Meer en Marianne van der Pool, beiden MCC. De insteek was om de deelnemers Lees verder Geslaagde workshop ‘De 11 competenties van ICF‘