Nieuwjaarsboodschap

netwerkborrel na ALV ICF Nehterlands

Beste ICF Netherlands collega’s,

Graag wens ik jullie namens het bestuur een gelukkig, gezond en voorspoedig nieuw jaar. Dat we ons mooie vak maar veel mogen inzetten. Dan dragen we eraan bij dat ook veel andere mensen voor hen zinvolle doelen realiseren.

Het begin van een nieuw jaar is een goed moment om even stil te staan bij de ontwikkeling die we voorstaan. We willen binnen Nederland de ICF meer bekendheid geven als de beroepsvereniging van coaches, waar je moet zijn als je een goede coach zoekt. Zoals we eerder schreven willen we in onze profilering benadrukken dat we allen lid zijn van de International Coach Federation, wereldwijd de grootste en langst bestaande beroepsvereniging van coaches. Een van de belangrijke onderscheidende kenmerken is de waarde van de accreditatie. Een ICF accreditatie als ACC, PCC of MCC betekent dat je een goede opleiding en ervaring hebt en dat je coaching is getoetst. Voor klanten zegt het dus echt wat. Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 13 februari zullen we uiteenzetten en samen bespreken wat deze profilering met zich meebrengt. Ik hoop velen van jullie daar te zien. Zeker ook om samen het glas te heffen.

Met een hartelijke groet,
Annemarie van der Meer