Vind een Coach

Een goede coach vinden begint met de zoekopdracht: 'ICF coach ...'. Onze gecertificeerde coaches voldoen aan strenge opleiding- en ervaringsvereisten en beheersen de coachingcompetenties. Bovendien houdt een ICF coach zich aan de wereldwijde erkende ethische richtlijnen.

Vind een gecertificeerde coach

De Coach Finder is een handige tool waarmee je gericht naar een gecertificeerde coach kan zoeken met verschillende zoekcriteria. Zo kan je bij ‘Services’ aangeven of je iemand voor een specifieke thematiek zoekt, bij ‘Experience’ kan je bepaalde gewenste ervaring invoeren en bij ‘Demographics’ onder andere taal en locatie. Op die manier kom je voor een eerste selectie snel uit bij coaches die aan jouw specifieke eisen voldoen.

Coach Finder

***Wij werken aan onze website***

Kom regelmatig even langs en zie hoe onze content groeit

Find a coach

When you are looking for a coach, begin your search key with: 'ICF coach...'. Our credentialed coaches have met stringent education and experience requirements and demonstrated a thorough understanding of the coaching competencies that set the standard in the profession. They also adhere to the ethical guidelines.

Search for a certified coach

The Coach Finder is a free searchable directory of ICF certified coaches within the Netherlands. This will enable you to identify a coach best suited to your needs, based on your preferences. Use the “filters” like - to narrow your search.

Coach Finder

***Wij are working on our website***

Visit us regularly and see how our content grows

Sign up to receive special invites and news!

Join our newsletter today!