Vind een Coach

Een goede coach vinden begint met de zoekopdracht: 'ICF gecertificeerde coach'. Onze gecertificeerde coaches voldoen aan strenge opleidings- en ervaringsvereisten en beheersen de coachcompetenties. Bovendien houdt een ICF coach zich aan de wereldwijd erkende ethische richtlijnen.

Vind een gecertificeerde coach

De Credentialed Coach Finder (CCF) is een handige tool waarmee je gericht naar een gecertificeerde coach kan zoeken met verschillende zoekcriteria. Zo kan je bij ‘Services’ aangeven of je iemand voor een specifieke thematiek zoekt, bij ‘Experience’ kan je bepaalde gewenste ervaring invoeren en bij ‘Demographics’ onder andere taal en locatie. Op die manier kom je voor een eerste selectie snel uit bij coaches die aan jouw specifieke eisen voldoen.

***Wij werken aan onze website***

Kom regelmatig even langs en zie hoe onze content groeit

Become a coach

Coaching is all about helping people make positive changes. So the more people coaching touches, the more positive the world can be. If helping people reach their full potential is something you’re interested in, click on ‘Visit becomea.coach’ to find out more.

Search for a credentialed coach

The Credentialed Coach Finder (CCF) is a free searchable directory of ICF certified coaches within the Netherlands. This will enable you to identify a coach best suited to your needs, based on your preferences. Use the “filters” like - to narrow your search.

***Wij are working on our website***

Visit us regularly and see how our content grows

ICF NETHERLANDS HOUDT JE OP DE HOOGTE
ICF NETHERLANDS NEWSLETTER

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief! / Sign up for our Newsletter!