Coaching with Impact Seminar gehele dag 6 CCEU

Door:Bestuur ICF Netherlands
ICF Netherlands

Meld je hier aan!

In het kader van de International Coaching Week organiseert ICF Netherlands op 11 mei a.s. een boeiend seminar. De waarde van coaching en een coachingscultuur wordt steeds meer door organisaties onderkend; niet enkel als een leuk extraatje voor de sfeer, maar als factor die aan de resultaten van de organisatie bijdraagt. We zijn verheugd dat we Jean-François Cousin, MCC, bereid hebben gevonden om als keynote speaker ons deelgenoot te maken van zijn kennis en knowhow. Jean-François – Fransman, wonend in Bangkok – heeft ruime internationale ervaring als leider en als coach en is bovendien op dit moment een van de directors van de Global Board van ICF. Hij zal in het Engels spreken. De titel van zijn interactieve bijdrage is: “How do coaching cultures evolve leadership-DNA and help organizations thrive?”. Daarnaast zullen er verschillende workshops zijn. Hou de website en je mail in de gaten voor meer info. Het aantal deelnemers is beperkt. Leden mogen één introducé meenemen.