• Blog >
RSS Feed

Sharing = Caring : Open Space

Nederlands

Op 12 mei 2020 organiseert ICF Netherlands de tweede Open Space sessie ‘Sharing = Caring’. In deze tijden van een pandemische crisis, onzekerheid en angst biedt de sessie je de gelegenheid om je zorgen met ons en elkaar te delen, evenals je creatieve ideeën om problemen waarmee je bent geconfronteerd te verlichten.

De eerste sessie op 15 april 2020 werd georganiseerd door Hetty Brand-Boswijk, de voorzitter van ICF Netherlands. De intimiteit van een kleine groep creëerde een warme en interactieve ruimte om stoom af te blazen en van gedachten te wisselen over de impact die de Corona-pandemie heeft op de coaches persoonlijk, op hun klanten en bedrijven. Na de sessie liep iedereen weg met nieuwe inspiratie en moed om de toekomst tegemoet te zien.

Wat doen we tijdens de sessie?
• De community call “Sharing = Caring” is open voor alle ICF Netherlands leden
• De sessie wordt georganiseerd door Ida Rutten, secretaris van ICF Netherlands
• Er is geen agenda
• Ida biedt een open, veilige ruimte om te praten, uit te wisselen, te delen, je zorgen te uiten en van elkaar te leren

Zoals het gezegde luidt: “gedeelde smart is halve smart” willen we dat je weet: je bent niet alleen!

De sessie vindt plaats in een Zoom call op woensdag 12 april 2020 van 14:00 - 15:00 uur CET. Wil je aanschuiven? Stuur dan een bericht naar: [email protected] om je aan te melden.

We zien je daar graag!

English

12 May 2020 ICF Netherlands will host the second ‘Sharing = Caring’ Open Space session. In these times of pandemic crisis, uncertainty and fear the session offers you an opportunity to share your concerns with us and each other as well as the creative ideas to alleviate issues that you have faced.

The first session on 15 April 2020 was hosted by Hetty Brand-Boswijk, the ICF Netherlands President. The intimacy of a small group created a warm and interactive space to blow off steam and exchange thoughts around the impact the Corona pandemic has on the coaches personally as on their clients and businesses. The session made everyone walk away with new inspiration and courage to face the future.

What do we do during the session?

• The community call “Sharing = Caring” is open to all ICF Netherlands members
  • The session will be hosted by Ida Rutten, ICF Netherlands Board’s Secretary
  • There will be no agenda
  • Ida will offer an open, safe space to chat, discuss, share and care, voice your concerns and learn from each other

As the saying goes “a problem shared is a problem halved”, we want you to know: you are not alone!

The session will be held in a Zoom call on Wednesday 12 April from 14:00 - 15:00 hours CET. Would you like to join? Please send a message to [email protected] to register.

We look forward to seeing you there!

ICF NETHERLANDS HOUDT JE OP DE HOOGTE
ICF NETHERLANDS NEWSLETTER

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief! / Sign up for our Newsletter!