ICF gecertificeerde coaches

Coaches met een ICF certificering voelen zich verantwoordelijk naar hun cliënten en naar het coachingsvak als geheel om de hoogst mogelijke kwaliteitsstandaard te bieden. Zij streven naar en voldoen aan gedegen opleidings- en praktijkeisen die uitdrukking zijn van hun commitment aan excellentie in coaching.

Vind meer info hier: https://coachfederation.org/icf-credential

Wil jij een coach worden?

Coaching gaat over mensen helpen positieve veranderingen te realiseren. Dus hoe meer mensen met coaching in aanraking komen, hoe positiever de wereld kan zijn. Als het helpen van mensen om hun volledige potentieel te verwerkelijken iets is waarin je bent geïnteresseerd, klik dan op ‘Word een coach’ voor meer informatie.

Wil jij een gecertificeerde coach worden?

Bouw met ons mee als vrijwilliger

Als non-profit organisatie bouwt ICF Netherlands Charter Chapter op vrijwilligers voor veel verschillende activiteiten. We zijn altijd op zoek naar extra vrijwilligers voor teams die zich bijvoorbeeld bezig houden met ledenbetrokkenheid, programma’s & educatie, verkoop en sponsoring, financiën & operaties en communicatie & marketing.

Bouw je mee? Stuur dan een e-mail naar: [email protected].

***Wij werken aan onze website***

Kom regelmatig even langs en zie hoe onze content groeit

ICF credential

ICF Credential-holders are part of a self-regulating group of elite coaches who provide accountability to clients and the coaching profession as a whole. They pursue and complete rigorous education and practice requirements that provide unquestioned legitimacy to their commitment to excellence in coaching.

Find more info here: https://coachfederation.org/icf-credential

Do you want to become a certified coach?

Coaching is all about helping people make positive changes. So the more people coaching touches, the more positive the world can be. If helping people reach their full potential is something you’re interested in, click on ‘Become a Coach’ to find out more.

Do you want to become a coach?

Get involved with us as a volunteer

As a nonprofit organization, the ICF Netherlands Charter Chapter relies on volunteers for many different activities. We are always seeking additional volunteers for teams such as Member Engagement, Programs & Education, Sales & Sponsorship, Finance & Operations, and Communication & Marketing.

Do you want to get involved? Send your e-mail to: [email protected].

***Wij are working on our website***

Visit us regularly and see how our content grows

Sign up to receive special invites and news!

Join our newsletter today!