Agenda van ICF Netherlands

Professionaliseringsbijeenkomsten van ICF Netherlands

Coaches zijn continu bezig met hun persoonlijke ontwikkeling. De Professionaliseringsbijeenkomsten van ICF Netherlands ondersteunen hierin. ICF Netherlands streeft ernaar om elke bijeenkomst in aanmerking te laten komen voor CCEU’s (Continuous Coach Education Units). Het overzicht hieronder toont de bijeenkomsten die op het programma staan.

Ethiek: Van code tot relatie.

Wanneer: 26-11-2019 t/m
Waar: ZOOM
Leden (en studenten coachopl.): € 0.00
Niet-leden: € 0.00

Workshop “Coachen op verantwoordelijkheid versus slachtofferschap”

Wanneer: 18-02-2020 t/m
Waar: Landgoed de Hoevens
Leden (en studenten coachopl.): € 20
Niet-leden: € 35

Overige professionaliseringsbijeenkomsten

Naast ICF Netherlands dragen ook andere organisaties en opleidingsinstituten bij aan de continue professionalisering van coaches. Events die bij ICF Netherlands bekend zijn en CCEU’s (Continuous Coach Education Units) bieden, tref je in deze categorie aan. De organisatie en uitvoering van deze events vallen buiten de verantwoordelijkheid van ICF Netherlands. Het overzicht hieronder toont de bijeenkomsten die op het programma staan.

Laatste update: alle 'Overige professionaliseringsbijeenkomsten' hebben reeds plaatsgevonden. Er staan geen nieuwe bijeenkomsten op de agenda.