Agenda van ICF Netherlands

Ook voor 2018 zal de agenda weer rijk gevuld zijn met waardevolle bijeenkomsten waarmee CCEU’s te behalen zijn (Continuing Coach Education Units). Op dit moment zijn we nog druk bezig met het samenstellen van een interessant programma. Enkele bijeenkomsten staan al definitief vast. Je vindt ze hieronder. Het programma zal snel verder worden uitgebreid. Leden houden we ook via de interne nieuwsbrief van de bijeenkomsten op de hoogte.

Professionaliseringsbijeenkomsten 2018 van ICF Netherlands

Coaches zijn continu bezig met hun persoonlijke ontwikkeling. De Professionaliseringsbijeenkomsten van ICF Netherlands ondersteunen hierin. ICF Netherlands streeft ernaar om elke bijeenkomst in aanmerking te laten komen voor CCEU’s (Continuous Coach Education Units). Het overzicht hieronder toont de bijeenkomsten die vanaf vandaag voor 2018 op het programma staan.

Over Vermoeidheid, Stress en Herstel

Wanneer: 21-01-2018 t/m 21-01-2018
Waar: Vergaderboerderij Champs’Aubert, Driebergen
Leden (en studenten coachopl.): € 20
Niet-leden: € 35

Overige professionaliseringsbijeenkomsten 2018

Naast ICF Netherlands dragen ook andere organisaties en opleidingsinstituten bij aan de continue professionalisering van coaches. Events die bij ICF Netherlands bekend zijn en CCEU’s (Continuous Coach Education Units) bieden, tref je in deze categorie aan. De organisatie en uitvoering van deze events vallen buiten de verantwoordelijkheid van ICF Netherlands. Het overzicht hieronder toont de bijeenkomsten die vanaf vandaag voor 2018 op het programma staan.

Positieve Psychologie

Wanneer: 15-03-2018 t/m 19-04-2018