Op 21 juni jl. vond de workshop ‘De 11 competenties van ICF‘ plaats bij de RINO in Amsterdam. De workshop werd geleid door Annemarie van der Meer en Marianne van der Pool, beiden MCC. De insteek was om de deelnemers Lees verder Geslaagde workshop ‘De 11 competenties van ICF‘

Floreren was het thema van de Dag van de Coach 2017. Van Ivan Wolffers, één van de plenaire sprekers, had het net zo goed geluk mogen zijn. Maar dat was vorig jaar. Floreren ligt er dichtbij. Floreren, zou je kunnen Lees verder Geluk in uitvoering op de Dag van de Coach 2017

Dag van de Coach

Nederlanders zijn het meest gelukkig in de Europese Unie; zij zijn het meest tevreden over hun persoonlijke relaties, hun woonomgeving en tijdsbesteding. Toch floreert slechts een derde van de Nederlandse bevolking. Staat floreren niet gelijk aan gelukkig zijn? Wat is Lees verder Dag van de Coach – Floreren – 30 euro korting ICF-leden

Liliane Fonds

De verhalen van Jane en Apewe Jane (25) groeide op in een sloppenwijk van Iloilo City op het Filipijnse eiland Panay. Ze is geboren zonder linkeronderbeen. Vanaf haar zevende jaar kreeg Jane steun van het Liliane Fonds: onderzoeken, protheses en Lees verder Pro bono coaching in 2016 kwam voor het Liliane Fonds als geroepen

Algemene Ledenvergadering

Op 15 februari organiseert ICF Netherlands een Algemene Ledenvergadering (ALV). Ben je lid van ICF Netherlands, dan ben je van harte uitgenodigd om bij deze bijeenkomst aanwezig te zijn. Plaats van handeling is Amersfoort, centraal in het land, goed bereikbaar Lees verder Bezoek de Algemene Ledenvergadering van 15 februari 2017

Peer-to-peer Coaching

Op 1 februari 2017 start weer een nieuwe Nederlandse Peer-to-peer coaching ronde! Inmiddels maken steeds meer coaches gebruik van deze mogelijkheid om te coachen en gecoacht te worden op ICF niveau. We nodigen jou uit om (ook weer) mee te doen! Lees verder Schrijf je nu in voor de 1e ronde 2017 Nederlandse Peer-to-peer Coaching

Master Coaches

Dat lid zijn van ICF Netherlands zeer de moeite waard is, werd weer bewezen op 29 september in Coachhuis Oorsprongpark in Utrecht. Meestercoaches Hanneke Dingen en Loeke Richter gaven een workshop Masterful Coachen ten beste. Hanneke en Loeke dragen beiden Lees verder Meestercoaches maken indruk!

Congres Zin in Leven en Werk

Congres Positieve Psychologie in de Praktijk Zin in Leven en Werk 25 november 2016 Congrescentrum De Reehorst, Ede Betekenis geven aan je leven, je relatie of je werk houdt veel mensen bezig. Een van de belangrijkste redenen is dat die Lees verder Korting ICF-leden congres Zin in Leven en Werk

Peer-to-peer Coaching

De eerste ronde van Nederlandse wederzijdse Peer-to-peer Coaching is succesvol afgerond. Het is een unieke en inspirerende ervaring om aan de lijve te ondervinden hoe gecertificeerde ICF coaches werken. Wat een kennis en kunde. Het maakt me ontzettend trots op Lees verder Schrijf je nu in voor de 2e ronde Nederlandse Peer-to-peer Coaching