Gegevens wijzigen of lidmaatschap van ICF Netherlands beëindigen

Je gegevens wijzigen

Wijzigingen in je lidmaatschapsgegevens, zoals bijvoorbeeld een veranderd adres, kun je zelf direct online aanpassen in het ledengedeelte. Gebruik de volgende knop om daar in te loggen:

Inloggen leden

Ondervind je hierbij problemen, mail ons dan via de contactpagina. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Je lidmaatschap beëindigen

Wil je je lidmaatschap van ICF Netherlands beëindigen, mail ons dat dan via de contactpagina. Je bericht komt dan vanzelf bij het bestuur terecht. Bovendien ontvang je automatisch een kopie van je mail in je mailbox. Zo hebben we beiden altijd een schriftelijke weergave van je opzegging. Natuurlijk stellen we het erg op prijs als je ons ook laat weten wat de reden van de beëindiging van je lidmaatschap is.

Goed om te weten: opzegging van het lidmaatschap dient, conform de wettelijke termijn, uiterlijk 1 december in bezit te zijn van het bestuur (per brief of per email) en gaat in vanaf 1 januari van het volgende kalenderjaar.